Part two, house 4 - Reisverslag uit Elmelund, Denemarken van Mariska Andel - WaarBenJij.nu Part two, house 4 - Reisverslag uit Elmelund, Denemarken van Mariska Andel - WaarBenJij.nu

Part two, house 4

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

25 Oktober 2012 | Denemarken, Elmelund

Na anderhalve week in Nederland ( Wat was Nederland een fijn landje :) SUPER VAKANTIE GEHAD Huis, famillie en vrienden, Circus <3 Optreden in Circo circollo ging goed en weekend was heel leuk!!:D ) met frisse moed en energie terug in Denemarken.
Eerste paar dagen ergens op een matje geslapen omdat ik niet bij mijn spullen kon of mijn nieuwe huis, maar dat was niet erg, ik had een prima host (Flóra) :D en het was gewoon gezellig!

Nu in een nieuw huisje, in Elmelund. kruising tussen Ameland en Emmeloord XD Waar ik samen met Elise (nederlandse student) bij een Deense student onder huur. Ze is onze hospita. Dorthe heet ze. Praat veel, sportief, aardig en heel druk bezig, 38 jaar, doet alles op snelheid 120. adres:
Elmelundsvej 130
5200 Odense V
prima op te zoeken op google maps, met streetview zie je ons huisje heel goed :)
Mooie omgeving, maar de heuvels zijn toch minder leuk om omhoog te moeten fietsen. Verder is het hier KOUD aan het worden/ zijn. IK WIL GEEN WINTER!!! maar ziet alles er in de herfstkleuren mooi uit.

Verder heeft Dorthe een kat. Leuk beest totdat het vandaag binnenkwam met een levende muis en daarmee begon te spelen :(

Gister naar een diner in het stadhuis geweest, voor internationale studenten en de burgemeester... was ok, maar niet geweldig, waren maar weinig mensen.

Verder deze week interesante colleges, gastdocenten :) en volgende week een skype converentie met Gent, waar ik het met mijn groep ga hebben over globalisering.

Dat was het dooei!! Slaap lekker ;) Onze klas bestaat uit een stelletje dweilen, waar ik er één van ben. Herfst doet zijn intrede.. vind dat ik toch wel wijs (misschien ook minder sociaal) ben door het uitgaan even over te slaan. Het is bizar, maar het lijkt alsof je elke dag door een mangel wordt gehaald.. bed is ieders favo plek na school. (best lange dagen trouwens half 9 tot 4.. kleine pauzes.. breindode ik.. verhuizen.. ja het was maar twee dagen, maar toch)

NOU DOEEEEEEEG BISEEES en laten we allen bidden voor een vroege lente!

Liefs Mariska

PS. In Lithouwen geloven ze dat een spin op je kamer geluk brengt :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Elmelund

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2012

see you later alligator met krokodillentranen

09 December 2012

Sinterklaas en Julefrokost

04 December 2012

Kopenhagen

18 November 2012

Bezoek van Miranda :)

18 November 2012

Familiebezoek
Mariska

Actief sinds 24 Aug. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 13206

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 03 Februari 2014

het verre Friesland ;)

24 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: